Ayat Murah Rezeki dan Cepat Kaya...Silahkan di Share Semoga Allah SWT Mengabulkan Semua Keinginanmu...Aamiin...


Semenjak saya amalkan doa ini minggu lepas (29/4/2013 - 4 Mei 2013) rezki saya masuk 
mencurah2..cuma tambah zikir subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar sebanyak 33x...
Kiranya lepas dah habis zikir2 tu, baca pulak zikir ini sebanyak 33x..Masya-Allah korang 
akan terperanjat dengan keajaibanya..sudahlah ayatnya dipetik terus dari Al-Quran, bahkan maksudnya juga sudah menggambarkan segala-galanya...bukan rezki saya sahaja yang masuk, bahkan rezki keluarga saya juga..Allahuakbar...Allah maha besar..
Pesan ibu saya dalam Biz ni, 
Amalkan zikir Ya Wahhab 300x setiap hari dan selawat 100x setiap hari...

0 Response to " Ayat Murah Rezeki dan Cepat Kaya...Silahkan di Share Semoga Allah SWT Mengabulkan Semua Keinginanmu...Aamiin... "

Posting Komentar